måndag 6 maj 2013

Ruvardag 8

Idag är implantationen färdig, och det som ska bli moderkaka och foster börjar utvecklas. Jag känner mig inte speciellt gravid. Har ömma bröst och lite mensvärk, men det är också biverkningar av Lutinus. Så det är bara att hoppas och vänta. Som varje gång. Längtar efter den dag då jag kan sluta ta Lutinus, det är ganska obehagligt när tabletten smälter och rinner ur mig. Känns som jag kissar på mig, och det är ju aldrig trevligt. Måste ha trosskydd hela tiden och byta ofta.

Känner mig rätt lugn. Skönt att vara ledig torsdag-lördag denna vecka. Jag ska åka hem till föräldrarna, och det ska bli skönt att komma bort (igen). Trots allt är det svårt att fokusera på jobbet nu, så det är bra med lite ledighet med roliga saker inplanerade.

På fredag ska jag tjuvtesta, har jag bestämt mig för.

3 kommentarer:

  1. Visst är det hemskt när det bara rinner :s Man känner sig aldrig fräsch när man använder Lutinus! Spännande med test på fredag. Håller tummarna :)

    SvaraRadera
  2. Vad bra att veta att allt är som det ska då när jag läste detta! :) Blev lite orolig först när det bara rann ut en massa.
    Jag ser också att du lyckades och jag ger dig ett stort supergrattis till allt!!!! <3 All lycka till er!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra att mitt inlägg kunde stilla din oro! Tack för grattis, hoppas att allt går bra för dig!

      Radera