onsdag 1 maj 2013

Ruvardag 3

Idag börjar blastocysten att kläckas ur sitt skal. Visst kan man väl inte säga exakt vad som händer där inne, men jag tycker ändå det är lite kul att ha koll på dagarna. Var väldigt illamående sent på kvällen även igår, och imorse krampade det i magen rätt rejält. Tycker att det borde vara för tidigt för både illamående och växtxärk i livmodern, så jag tittade på bipacksedeln till Lutinus, och mycket riktigt: både illamående och kramper är vanliga biverkningar. Jag är alltid så ospeciell, får alltid bara de vanligaste biverkningarna. Nu mår jag bra och har precis sagt hejdå till ett par vänner som sov över, så vi får se vad jag hittar på idag. Kanske en promenad i något fint spår? Vi får se. Ha en bra 1 maj!

2 kommentarer:

  1. Det måste vara otroligt nervös och märkligt att veta att man liksom har ett embryo där inne. Man är ju faktiskt gravid när de satt in den. Hoppas tiden går snabbt tills det är dags att testa. Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns skumt. Man är gravid och ändå inte. Hoppas att det går bra för dig!

      Radera