torsdag 9 maj 2013

Kristi Himmelsfärd

Har passat på att åka iväg till föräldrarna en sväng. Skönt att vara här. Strax åker vi till landet. Vi ska gå på spa, och så ska jag träffa min goa mormor. Åker hem på lördag eftermiddag. Mannen är på spelkonvent i min  hemstad, och då åkte jag med. Vi åkte halv sju imorse, galet tidigt!

Känner inte så mycket, det ilar och drar i magen då och då. Läser graviditetsappar för fullt - planen är att recensera dem på bloggen så småningom. Jag tycker också det är kul att veta vad som händer. Redan nu formas alla organ, så det är en otroligt viktig tid - allt måste klaffa. Embryot är stort som ett senapskorn. Eller en apelsinkärna, beror på vilken app man läser.

Jag känner mig lugn just nu, det som sker, det sker. Berättade för mamma och pappa, och de blev såklart glada. Gladare än mig nästan. Än kan mycket hända, känner att jag måste påminna mig själv om det hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar