tisdag 30 juli 2013

På läger

Idag börjar lägret, där jag ska vara ända till söndag. Blev väldigt seg av att köra bil i 2,5 timme, men nu har jag vilat upp mig en liten stund. Jag jobbar mycket med ungdomar, och det är ett gäng tonåringar jag har med mig på lägret. Det är vi och 500 pers till, så vi är inte precis ensamma. Känns helt okej att vara här. Vädret är lite svalare för tillfället, så förhoppningsvis kan jag få ett par nätter med bra sömn. Jag tycker alltid att det är lite jobbigt när dagarna är så intensiva som de blir på ett läger. Det är lite svårt att komma ifrån. Därför har jag varit lite orolig för hur det ska gå nu när jag inte har lika mycket ork som tidigare. Men jag har bestämt mig för att ta en sak i taget och försöka gå undan när jag behöver det. Tiden brukar gå väldigt snabbt när man är på läger, vilket är bra för mig som vill att tiden ska rusa fram till ultraljudet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar