fredag 5 juli 2013

V 13 (12+0)

Det här känns trots allt som en liten milstolpe. Nu ska den största risken för missfall vara över. Men missed abortion kommer jag oroa mig över ända fram till ultraljudet. Jag önskar att jag kunde få veta lite tidigare! Men hittills stämmer symptomen. Är inte illamående, men trött - för många försvinner tröttheten ungefär nu, men det har jag inte märkt av. Däremot har jag börjat bli yr när jag reser mig upp hastigt, och igår hade jag en rejäl huvudvärk. Båda dessa saker ska vara ett resultat av ökad blodförsörjning till barnet och minskat flöde tillbaka till mig.

Barnet är stort som en lime. Jag älskar dig redan, lilla liv där inne! Se nu till att klamra dig fast där inne och växa till ordentligt, så ses vi i januari!

1 kommentar:

  1. Härligt! Vecka 12 är över, självklart är det en stor milstolpe :) Kram!

    SvaraRadera