onsdag 5 december 2012

Älskad av någon

Min enda kända bloggläsare (alltså som jag känner, hon är inte en kändis) tyckte att jag inte hade skrivit på länge, så då får jag väl göra det helt enkelt. Jag borde få ägglossning den här veckan, men det vet man ju aldrig. Jag misstänker att den är på gång, men jag känner min kropp rätt dåligt som det verkar, för jag har ofta fel. Det är andra dagen jag tar ägglossningstest. Så det är bara att låta dagarna gå tills jag får en stegring. Har typ 10 test kvar, hoppas det ska räcka. Jag tror nog att jag kan vara en av de bästa kunderna bastpatest.se har. Har ju snart använt upp deras största förpackning med ägglossningtest plus att jag brände fyra graviditetstest förra månaden. Dom måste älska mig.

2 kommentarer:

  1. Det är ju för att du skriver så bra som jag vill du ska skriva! Det är ju lite tabu ämne, det finns Inte så många som pratar om det.. Man tror att det inte ska vara svårt o få barn, men det går inte alltid som man tänkt.. Från en som inte har barn och fått två missfall

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillar att läsa bloggen! Det är skönt att få skriva av sig. Kram

    SvaraRadera