onsdag 6 november 2013

Trött

Är jättetrött och borde verkligen sova, men det är svårt att komma i säng när man har jobbat sent. Ska jobba hemifrån på förmiddagen imorgon, ska bli skönt. Jobbar fredag, men lördag-måndag är jag ledig. På söndag åker jag till min bror och hans familj. Har inte träffat min brorsdotter sedan i juni, så det är verkligen på tiden nu! Kommer vara i staden de bor under veckan på grund av jobb, och det ska bli mysigt att träffa dem lite mer.

Nu börjar arbetet med överlämning till den person som ska vikariera för mig under min föräldraledighet. Jag tycker att mitt jobb är väldigt roligt just nu, men det känns samtidigt otroligt spännande att få vara hemma och göra något helt annat, och det under så lång tid! Jag har jobbat på samma ställe i sex år, så det känns jättekonstigt att jag inte kommer att sköta mina arbetsuppgifter som vanligt.

Nu är det dags att sova! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar