torsdag 21 november 2013

Prosit

Jag har en seg förkylning som inte vill ge med sig, och som har gjort att jag till slut inte har kunnat ta den där sketna vaccinsprutan trots allt. Dessutom är jag väldigt trött och ska jobba mycket i helgen. Försöker samla kraft så att jag orkar. Det här blir nog min sista vecka som är riktigt intensiv, sen kan jag ta det lite lugnare, och det tror jag behövs.

Kan inte släppa en gnagande oro att det här inte kommer att gå vägen. Konstigt, har inte känt så på länge, men nu har det kommit tillbaka igen. Jag är rädd att något ska gå fel och lilltjejen ska dö ifrån oss. Särskilt är jag rädd att jag ska göra något dumt så att hon får en infektion, eller att jag trillar och hon skadas. Jag går inte och har panik, men det är ändå tankar som far runt i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar