lördag 31 augusti 2013

V 21 (20+1)

Igår var det officiellt halvtid! Nu ska jag vara gravid lika länge till innan BF. Så snabbt som detta har gått undrar man ju om man ens kommer hinna blinka innan 17 jan. Har kämpat mot trötthet i snart två veckor, men idag känner jag mig faktiskt pigg, trots att jag är bortrest i jobbet med mycket att hålla ordning på. Jag åkte iväg igår kväll, och var helt utmattad hela dagen innan dess. Sov i flera omgångar, men var fortfarande lika trött. Det är en stor lättnad att känna sig lite alert! Jag tror att jag har kört lite för hårt, klarar helt enkelt inte av att jobba på som tidigare. Får bli lite bättre på att lyssna in kroppen och vila när jag kan.

Har bokat tid med en målare för en offert. Vi har gjort om hela lägenheten utom sovrummet. Jag får inse att jag med min mage och mannen med nytt jobb gör det svårt för oss att orka och hinna fixa det innan januari. Nu är jag trött på att se lådan med tapeter ligga framme, så nu får vi betala lite för att få det gjort. Det luriga är bara att hitta någon som är duktig.

1 kommentar: