lördag 10 augusti 2013

V 18 (17+1)

Har varit ute och farit igen. Arbetade på en festival - tillhör en grupp som tar hand om folk som mår dåligt. Vi erbjuder samtal. Det är mycket softare än lägret, och det finns mycket folk jag känner. Jag tycker om att samtala och försöka hjälpa andra att få ordning på tankarna. Jag har haft väldigt bra dagar och känner mig peppad inför våren.

I magen lever lilla livet rövare. Jag känner av henne varje kväll, och ibland andra tider på dagen. Det är så härligt att få känna att det är något där. Buffarna flyttar på sig också - ett tag kände jag på höger sida (fötterna?) och ibland en liten större buff på vänster sida (huvudet?). Nu är sparkarna nedåt/uppåt istället. Att hon orkar hålla på!

Har märkt att jag lätt kan känna att det är svårt att andas, speciellt när jag står upp. Vet inte om det beror på att jag är varm, det är ju fortfarande sommar, och med mammabyxor, ett linne och kanske en kofta kan det ju bli ganska varmt. Det är lite obehagligt,  borde kanske kolla upp det. Men det blir bättre om jag sätter mig ner, så då borde det väl inte vara farligt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar