tisdag 13 augusti 2013

En konstig grej

Jobbar idag, en hel del att göra, men det känns bra att komma igång! Ser fram emot jobbhösten, det kommer hända mycket roliga saker. Är trött idag, tror att alla lägerdagar börjar ta ut sin rätt. Har en liten paus nu och ska jobba ikväll.

En sak har jag märkt som jag undrar om någon av er känner igen. Det var länge sedan (typ v 11) som jag var illamående, men jag får kväljningar, nästan så att det känns som att jag ska spy, när jag borstar tänderna. Verkar ha en mycket starkare kräkreflex än vanligt. Konstigt när jag mår bra för övrigt. Det är lite psykologiskt också, för när jag kommer att tänka på att jag kanske kan börja kväljas, så blir det också så. Det går lättare när jag inte tänker på det.

2 kommentarer:

  1. Jag har också precis så!
    Förut kunde jag vara känslig r jag borstade tänderna och borstade på tungan, men nu får jag kväljningar så fort jag borstar tänderna längst bak.

    Tänkte just på det i morse om det var någon gravidits grej eller ej haha ;)

    /S
    http://vntanlngtan.blogg.se/

    SvaraRadera
  2. Så tror jag att de flesta gravida känner.

    SvaraRadera