onsdag 23 januari 2013

Överraskningarnas tid är inte förbi

Idag är jag trött. Och har svårt att koncentrera mig på jobbet och annat som ska göras. Försöker att inte grubbla över om jag är gravid, men det är svårt att låta bli. Kan tyvärr inte testa förrän måndag och börjar ångra att jag inte köpte de där tidiga testen trots allt. Då hade jag kunnat pröva redan nu. Men är jag inte gravid sparar jag mig en rad besvikelser på detta sätt.

Brösten började ömma redan i lördags, över en vecka innan förväntad mens. Känns som ett gott tecken, även om just mina ömmande bröst har lurat mig många gånger. Förra månaden tyckte jag det var ett tecken att brösten började ömma sent. Suck. Man är ganska selektiv när det gäller sånt här. Jag är ärligt talat förvånad över min förmåga att inbilla mig, ser mig annars som en ganska jordnära människa. Det är ju härligt när man kan överraska sig själv.

1 kommentar:

  1. Åhh vad jag känner igen mig. Går hela tiden och tänker att det K.A.N.S.K.E finns något där inne och att det är därför brösten ömmar.
    Jag tog ett tidigt test som var negativt men det var på tok för tidigt för att testa egentligen. Men då blir jag kanske inte lika besviken när/om mensen kommer.
    Hoppas att det tar sig för er snart!

    SvaraRadera