fredag 20 september 2013

V 24 (23+0)

Ny vecka, och jag har hamnat i lite beslutsångest. Har hämtat min bärsjal som jag beställde www.mammashop.se/barsjal-gra-randig-babymoov.html, men jag kan inte bestämma mig för om jag gillar den. Färgen är inte riktigt som den såg ut i nätbutiken, och det är en tydlig logga på den som jag inte heller riktigt gillar. Den känns lite för modern eller hur man ska uttrycka det. Problemet är att jag måste betala portot om jag ska lämna tillbaka den. Det brukar alltid bli dyrare än man tror. Å andra sidan är det ju supersurt att ha en bärsjal som man har betalat dyra pengar för och ändå inte gillar. J tycker att det är fullständigt onödigt och tror att tjejen kommer trilla rakt igenom. Försöker förklara att sjalen inte är osäker, men han är envis när han väl har fått för sig något. Precis som någon annan i vårt förhållande...

Vi har också bestämt oss för att köpa min kompis babyskydd. Det verkade som om hon kunde fixa hit det också, hon kände någon som tydligen skulle åt vårt håll. Måste bara kolla om fästet till basen finns i vår bil. Det är så mycket att känna till! Det är en helt ny värld - det är så mycket jag aldrig har behövt ägna en tanke åt. Men det är kul, inte jobbigt!

1 kommentar:

  1. Trist att den inte var som du hade föreställt dig. Kanske är det värt att lämna tillbaka den för att köpa en som känns rätt? Detta är ju ändå något ni valt att lägga pengar på liksom.
    Visst är det en ny värld men oj så spännande den är :) Kram!

    SvaraRadera