tisdag 24 september 2013

Shoppat

Måste bara visa lite av det jag handlade igår. Känner mig väldigt nöjd! Skötbordet är inte uppe än, och det tar ju plats, så det får vara kvar i sitt paket så länge. Mina inköp som visas på bilderna: skötbädd och matchande bäddset från Silly (inköpt på Köp barnvagn), filt från ICA ECO, och bäddset från IKEA.

Pratade med en kompis som hade två bärsjalar som hon ville bli av med! Så det behöver inte bli en så dyr historia trots allt! Dessutom pratade jag med en annan tjej jag känner som visst hade fem (!) bärsjalar, och jag fick gärna komma hem till henne och prova. Jag fick till och med prova sjalarna med ett av hennes barn! Lättare att hitta något man kan trivas med när man får prova det ordentligt.

2 kommentarer:

  1. Va fint! Visst är det roligt att handla till lillen?

    SvaraRadera
  2. Så roligt att shoppa till bebis :D Fina saker!

    SvaraRadera