måndag 23 september 2013

Shopping babystyle

Idag var jag tillsammans med min vän höggravida J och shoppade babygrejer. Jag har blivit lite trött på att surfa på hemsidor och i inte få ta i det jag ska köpa (ska skicka tillbaka bärsjalen), så det var kul att få gå lite i affärer. På ett par timmar lyckades jag bränna nästan 3000 pix, men då har vi nästan köpt allt vi behöver. Hittade ett skötbord på Babyproffsen för samma pris som SUNDVIK på IKEA, fast snyggare. Jag är nöjd! Dessutom lyckades jag hitta en madrass till vår spjälsäng, trots att det inte är standardmått. Trodde att jag skulle behöva beställa det på nätet.

Tyvärr verkar det ha blivit lite för mycket, för jag har haft huvudvärk hela eftermiddagen och kvällen. Försökte sova bort den, men det gick dåligt. Men ligger i soffan med mannen och kollar på TV-serier och myser, så jag klagar inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar