onsdag 4 september 2013

Tacksam

Har fått låna/köpa/fått en massa grejer till vår lilla tjej! I måndags fick jag låna en babybjörn babysele av en gammal vän som jag hälsade på. Kan säkert komma till användning! Igår fick jag en spjälsäng (gissningsvis från 70-talet) och fick köpa ca 50 babykläder i stl 50-68 för 250 kr. Inte illa, jag har verkligen generösa och goa vänner. Känner mig tacksam. Pratade också med mamma och pappa igår, de vill ge mig och mina syskon ca 10 000 kr var från ett arv som mamma snart skulle få. Dessutom ville de hjälpa oss att få i ordning sovrummet så att vi inte behöver hyra in hantverkare, eller åtminstone inte för hela jobbet. Jag är nog lite bortskämd. Men det är väldigt skönt att få hjälp när man jobbar heltid på ett jobb som innebär mycket kvälls- och helgarbete, är gravid och kämpar mot trötthet och muskelvärk.

1 kommentar:

  1. Perfekt med så mycket grejer :) Kämpa på med tröttheten! Kramar

    SvaraRadera