tisdag 9 april 2013

Varken det ena eller det andra

Idag hade jag inga test kvar, men de kom på eftermiddagen. Så jag tog ett då fast man inte borde såhär innan BIM. Negativt. Hade jag kanske ett tidigt missfall, var det därför jag fick ett svagt streck i lördags? Jag försöker verkligen att inte tänka på det. Och då är det bra att jag har ett så fantastiskt jobb! Kom på att jag hade glömt bort mina sorger när jag cyklade hemåt ikväll. Mitt jobb är inte alltid enkelt, men det är väldigt givande!

Jag har haft mensvärk från och till sedan söndag ungefär. Imorgon eller på torsdag är det dags för mens. Och sedan Puregon-spruta. Hade önskat att det skulle ta sig, men hoppas inte på det längre, tyvärr.

4 kommentarer:

  1. Kan ju ha varit en sån kemisk graviditet..
    Hoppas att ni kan försöka blicka framåt nu. Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det kanske var något sånt. Men nu händer det ju i alla fall något nytt, så får man försöka se det. Ser att ni är nära nu, lycka till!

      Radera
  2. Fick själv min mens idag. Jag är så knäpp, fast jag VET att jag helt omöjligt skulle kunna vara gravid (eftersom min sambos spermietest visat noll spermier) så hoppades jag ändå...

    Kram till dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känner igen känslan! Man hoppas in i det sista, och blir så besviken.

      Radera