onsdag 24 april 2013

Snart bär det av!

Som tur var såg det bra ut, både på dagens blodprov och ultraljudsundersökningen. Jag har massor av ägg på gång, men inte för många än så länge och jag känner inte av några biverkningar. Ikväll ska jag ta ägglossningssprutan Ovitrelle. Imorgon ska jag inte ta någonting, och på fredag kl 7.45 ska vi vara på plats i Örebro för äggplock. Läkaren varnade för att jag kunde börja må lite sämre efter Ovitrelle-sprutan, när äggen växer till sig ordentligt. Om jag börjar må riktigt dåligt måste jag söka vård, men hon verkade inte tro att det skulle bli så. Det känns så skönt att det blir av nu, jag vill bara få det gjort. Kommer nog bli riktigt nervös på fredag!

2 kommentarer:

  1. Så spännande med äggplock! Jag blir alldeles pirrig bara jag tänker på det. Är du nervös? Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte än, men det blir jag nog när det är dags! Spännande känns det verkligen!

      Radera