fredag 5 april 2013

Ska inte tänka på det ska inte tänka på det ska inte tänka på det ska inte

Dagarna segar sig verkligen fram. Jag har verkligen INGEN föraning i kroppen, varken åt det ena eller andra hållet. Hugger lite i livmodern, men inget särskilt alls. Inget speciellt händer mig i kroppen.

Just nu är jag så otroligt glad över att jag kan cykla överallt istället för att ta bilen. Våren är på väg och det känns helt fantastiskt! Jag har fryst mitt träningskort inför IVF:en, men tänker ta många promenader framöver. Och cykelturer då förstås. Sen fick jag precis hem min läsplatta från Amazon som jag tänkte lära mig hur den fungerar. Jag älskar att läsa, men har kommit av mig lite, men nu ska jag minsann börja igen. Har aldrig läst en E-bok i hela mitt liv, men nu ska jag försöka ladda ner några stycken från biblioteket. Ikväll kommer svärmor (som jag tycker mycket om). Hon skulle ha med sig havskräftor från västkusten, så det blir nog en mysig kväll. Har också börjar lära mig virka mormorsrutor. Lite gott och blandat för att sysselsätta tankarna med annat, helt enkelt.

God helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar