torsdag 2 januari 2014

Nytt år

Nu är de stora helgerna över, men jag behöver inte ens tänka på jobbet. Från 1 jan har min vikarie börjat, så nu hoppas jag att allt blir bra. Jag vet att det är en bra person som har tagit över, så nu måste jag släppa mitt kontrollbehov. Snart kommer jag nog inte ha tid att ha något kontrollbehov, så det löser sig så småningom. Nu ska jag packa förlossningsväskan (jag vet, har inte fått det gjort än, men jag har inte fått några känningar heller), ansöka om föräldrapenning, laga matlådor och VILA. Undrar hur lång tid det dröjer innan jag klättrar på väggarna (bildligt talat, här klättras inget med tanke på hur min kropp är konstituerad för tillfället). 95% idag!

1 kommentar:

  1. Tänk att du inte packat väskan ännu, det är ju sååå nära :D Hoppas du hittar lite lugn och ro innan det är dags, det är verkligen svårt att få jobbet ur tankarna tycker jag men det blir kanske annorlunda när bebisen är ute. Kramar!

    SvaraRadera