torsdag 7 februari 2013

Idag jobbar jag

Har varit hemma fram tills idag, men nu har jag lite att stå i på jobbet. Det mesta har samlats på hög. Någon gång nästa vecka är det dags för ägglossning, men jag stressar inte så mycket över det än, vilket är skönt. Har mycket annat att tänka på just nu, vilket faktiskt är bra. Då förflyttas fokus till annat än barntillverkning. Hoppas att jag kan fortsätta vara så här cool! Skulle vara något nytt i så fall.

J ska bort i helgen, vilket är lite dålig timing. Skulle vara bra att ha honom hemma så att vi kan "grunda" för ägglossningen. Men jag tror att det löser sig ändå, så det känns också rätt lugnt.

Skulle vara fantastiskt om det tar sig denna gång, men jag hoppas tyvärr inte på det längre. Känner mig lite för luttrad för det.

God torsdag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar