fredag 21 juni 2013

V 11 (10+0)

Har haft en trevlig midsommar trots allt!  Vi var hemma hos ett par vänner. De har fått alla barn som de vill ha, så jag fick med mig en hel kasse mammakläder hem. Hon ville inte ha något betalt, verkligen jättesnällt.

Det kom pyttelite blod på toapapperet idag, ännu mindre än igår. Så jag tror inte att det finns något skäl till oro. Men om det skulle bli mer så tänker jag minsann inte lida i tysthet. Då åker jag in och kräver ett ultraljud. Men som sagt så ser det bra ut. Läste att det kan komma lite blod på grund av att livmodern växer och trycker på livmodertappen. Så här lite blod kan ju inte vara farligt. Så länge det inte kommer mer. Hoppas verkligen att det håller sig så här nu. Annars blir jag en mycket ledsen tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar