söndag 23 juni 2013

Nu gäller det att koppla av

Inget mer blod idag. Bara ytterst lite gammalt blod igår, så att det knappt gick att se. Så det var nog bara ett litet kärl som brast. Nu gäller det bara att försöka koppla av och njuta av semestern. Det har gått sådär. Det är svårt att varva ner. Känner mig nedstämd och missnöjd utan att veta varför. Kanske blir det en extra press att det är just semester och nu borde jag ha så superkul varje dag. Det hjälper ju inte heller att jag har fått styra med en del jobbrelaterat också. Tyvärr kan jag inte låta det vänta, så det är bara att ta. Mitt jobb är sånt. Pratade med J (och grät en skvätt), och vi bestämde att vi skulle försöka hitta på något litet varje dag så att jag kan må lite bättre. När jag inte mår bra har jag svårt att ta mig för saker själv. Så jag sitter mest framför TV:n och surfar, och det blir inte bra i längden. Då blir jag ännu mer deppig. Jag misstänker att mina graviditetshormoner spökar en hel del också.

Men idag känns det lite ljusare. Ska ut och gå med en vän, J och jag ska laga mat ihop. Imorgon kommer en kär vän på besök med sina barn. Hoppas att jag kan börja njuta av semestern nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar