onsdag 26 juni 2013

Regnigt

Är trött hela tiden, men det är rätt lugnt nu när jag har semester. Idag har regnet forsat ner hela dagen. Vi gick en sväng på stan för att göra några ärenden. Det viktigaste var inköp av stödstrumpor eftersom vi ska flyga utomlands på fredag. Vi blir bara borta tre nätter, men det ska bli kul! Tydligen rekommenderas det att man har stödstrumpor större delen av graviditeten, inte bara under flygning. Men det verkar lite krångligt, tycker jag. Då måste man tvätta hela tiden - om man inte ska lägga många hundra kronor på dessa strumpor. Först och främst ska jag ha dem på flyget, så får jag se om det känns bra. Kollade också på väskor - har bara en gammal sunkig bag. Skulle vara fint med en riktig väska som man kan rulla på marken. Men det är svårt att bestämma sig utan att ha kollat upp vad man kan tänkas behöva. Kanske åker och köper något imorgon. Det gäller att vara ute i god tid - en hel dag innan vi åker!

1 kommentar:

  1. Ha ha, jag älskar stödstumpor! Gravid eller ej, de åker ALLTID på när jag ska flyga! :)

    SvaraRadera