fredag 23 november 2012

Du är INTE välkommen!

Jaha, så kom mensen idag som jag förutspådde. Kändes ganska tråkigt att ha rätt, annars brukar jag gilla att ha rätt. Men nu har jag gått och nojat en hel vecka över det här, så det känns faktiskt skönt att veta, även om jag är ledsen. Och testen verkar ju fungera bra också... Idag tänker jag deppa, jobba lite och förmodligen tröstäta en pizza ikväll.
Sen ska jag göra mitt bästa för att vara glad imorgon när jag ska träffa familjen och fira min bror, som snart ska bli pappa. Jag hoppas verkligen att jag kan släppa den här besvikelsen och ha roligt. Om jag inte kan det, så är det som det är, helt enkelt. Man måste inte vara glad bara för att andra är det. Imorgon kväll ska vi hälsa på min svärmor och sova över. Hon är inte gravid, så det kommer nog gå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar