fredag 16 november 2012

Distraktioner

Försöker att inte tänka på det, fylla livet med annat. Jag har tagit en paus i stickandet till mitt kommande syskonbarn. Barnet föds i december, men jag har stickat för 6-9 mån, så det är väl ingen panik än. Jag har laddat ner en rad gravidappar redan, vilket är otroligt dumt egentligen. Gör bara att jag när min längtan så att jag faller hårdare om det går snett. Men det är svårt att låta bli. Om det visar sig att jag är gravid kan jag kanske göra ett gravidappstest här på bloggen. Jag har lyckats skaffa mig en del erfarenheter redan, och vet att kvaliteten varierar. Ett exempel: en av apparna talar om att man kan banta när man är gravid, vilket låter farligt och korkat.
Har lite ömma bröst och inbillar mig att jag har känsligare luktsinne. Men jag har haft fel förr, så det betyder egentligen ingenting.
Så här långt har jag hittills kommit i stickningen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar